La MAI MAI Credit obții creditul 100% online, cu un minim de documente. Procesul de aplicare este foarte simplu și ușor de parcurs. Ai nevoie doar de Cartea de Identitate (buletin) pentru a aplica iar parcurgând procesul video îți validezi identitatea. După care, o parte dintre verificări se vor face automat. Obține creditul rapid, fără adeverințe de venit, fără garanții sau alte documente.
La MaiMai Credit IFN primirea unui răspuns poate să dureze și câteva minute. După ce ai finalizat solicitarea de credit, se efectuează verificările pentru a-ți cunoaște situația financiară și primești un răspuns în cel mai scurt timp.
Poți să primești banii pe card în câteva minute de la semnarea contractului de credit. Trebuie doar să te asiguri că acesta este înregistrat cu succes în platformă.
Nimic nu e MAI simplu, dacă ai intrat în posesia noului card, tot ce trebuie să faci este să te loghezi în Contul de client și să navighezi în secțiunea Date financiare.
Acolo, vei găsi opțiunea Adaugă card nou. Apasă pe acest buton și urmează instrucțiunile pentru a introduce detaliile noului card. Astfel, vei putea să îți actualizezi informațiile și să să te bucuri de serviciile noastre.
Desigur. Banii înainte de scadență pot fi returnați în baza unei solicitări scrise. Pentru rambursarea anticipată a Creditului cu Rate Egale se poate percepe un comision, astfel:
a) 1 % din valoarea creditului rambursată anticipat, dacă perioada de timp dintre rambursarea anticipată şi data convenită pentru încetarea contractului de credit este mai mare de un an;
b) 0,5 % din valoarea creditului rambursat anticipat, dacă perioada de timp dintre rambursarea anticipată şi data convenită pentru încetarea contractului de credit nu este mai mare de un an.
În cazul Liniei de Credit Pentru Urgențe nu există comision de rambursare înainte de scadență.
În viața fiecăruia dintre noi pot apărea situații delicate care pot crea dificultăți de rambursare a sumelor împrumutate. Echipa MAI MAI Credit este alături de tine și împreună vom căuta o soluție pentru a trece MAI ușor peste dificultățile de rambursare. Ne poți contacta telefonic la numărul 031.438.2083 sau prin e-mail la contact@maimaicredit.ro.
Situația întârzierilor va fi raportată și către Biroul de Credit, ceea ce va face imposibilă accesarea vreunui alt credit viitor, iar pentru recuperarea creanțelor se va apela la executare silită.
Pentru o mai bună transparență am simplificat foarte mult metoda de calcul, astfel încât tu să știi clar, de la început suma totală pe care va trebui să o rambursezi. Aceste costuri sunt ușor de identificat în calculatoarele noastre de credit. Nu practicăm comisioane de analiză dosar, comisioane de administrare credit sau alte costuri ascunse, practic vei returna doar suma împrumutată + dobânda aferentă perioadei dintre scadențe. În cazul Creditului în Rate, pentru rambursarea înainte de scadență se aplică comisionul de rambursare anticipată.
Dobânda poate să difere de la un tip de credit la altul. Toate detaliile despre împrumut le poți vizualiza în calculatorul de credit de pe site, după ce selectezi suma și perioada dorită de rambursare.
Este un Credit de nevoi personale pe care îl alegi atunci când ai nevoie rapid de o sumă de bani, pe care urmează să o rambursezi eșalonat, cu rate fixe alese de tine, într-un interval de 6 luni până la 12 luni. Sumele disponibile pentru acest tip de credit variază între 500 și 10.000 lei.
Aplicând pentru un Credit pe platforma MaiMaiCredit, alegi suma de care ai nevoie, perioada în care dorești să rambursezi și data primei rate, iar după validarea datelor, algoritmul nostru îți va calcula o ofertă flexibilă pe baza careia vei putea alege suma și termenul final al creditului, spre deosebire de alte instituții care îți fac oferta cu o singură sumă pe un singur termen.
Este un credit oferit sub forma unei linii de credit, un plafon maxim acordat din care vei putea folosi periodic sume de bani. Practic, o sumă de bani pentru când MAI apar nevoi urgente și care ți se poate acorda pentru o perioadă de până la 4 luni. Acest produs are o dobândă calculată zilnic, urmând ca tu să plătești doar dobânda la suma folosită în perioada respectivă. Iar la data scadentă, poți fi MAI relaxat pentru că trebuie să rambursezi minim 3% din suma folosită + dobândă aferentă perioadei dintre scadențe. Iar pe masură ce rambursezi din sumele trase vei putea să faci noi trageri de bani, fără a mai face o nouă solicitare de credit.
Este un credit de nevoie personale cu rate fixe și egale pe care îl poți accesa pe o perioadă de maxim 60 de luni, oferind în același timp și o protecție financiară în cazul unor evenimente neprevăzute. Prima de asigurare se achită o singură dată, fiind reținută automat din suma solicitată, după aprobarea creditului. Împrumutul asigurat beneficiează de o dobândă redusă și de posibilitatea de a accesa un credit de până la 15.000 lei. Situațiile acoperite de polița de asigurare, cât și alte detalii privind Creditul Cu Asigurare sunt prezentate în pagina dedicată de pe website .
Un lucru este sigur, indiferent de tipul de credit ales, banii vor ajunge la tine pe card aproape instant. Dacă am lămurit asta, pentru a stabili tipul de credit potrivit pentru nevoia ta, putem aborda subiectul fie din perspectiva sumei, fie din perspectiva perioadei de rambursare. Dacă ai nevoie de o sumă mai mare de bani, atunci cel mai potrivit ar fi Creditul Rate Egale, unde stabilești o perioadă cuprinsă între 6 și 12 luni, unde vei plăti Rate Egale, în fiecare lună, până la închiderea soldului. Dacă ai nevoie de niște bani pentru a rezolva o situație urgentă, poți apela la Linia de Credit Pentru Urgențe, care îți permite să rambursezi banii fie “la salariu”, fie achiți la scadență suma minimă (3% din sumă folosită + dobânda aferentă perioadei dintre scadențe) iar restul banilor îi returnezi când poți.
În acest moment MAI MAI Credit oferă două soluții financiare pentru a te ajuta să treci MAI ușor peste situațiile dificile. Produsul privind Refinanțarea creditelor deja existente la alte instituții este în plan și urmează să-l lansăm în perioada următoare.
La MaiMai Credit IFN ne dorim să te ajutăm fără a deveni un factor suplimentar de stres pentru tine. Motiv pentru care, vom lucra mereu să găsim mixul de factori potrivit pentru a-ți face o ofertă MAI bună. În acest moment, pentru a putea aplica (și obține) un credit sau o linie de credit pe platforma www.maimaicredit.ro trebuie să ai vârsta minimă de 19 ani și să ai venituri stabile înregistrate la ANAF de minim 1000 lei/ lună.
Din perspectivă pur tehnică, având în vedere că procesul de aplicare pentru credit este 100% online, vei avea nevoie de acces la internet, un dispozitiv (telefon mobil, laptop, tabletă ori calculator) și un telefon mobil cu cameră foto pentru a face validarea identității.
În momentul în care aplici pentru un credit, Rata este calculată având în vedere rambursarea banilor la data stabilită. La fel ca și tine, ne facem planuri și calcule, astfel încât să putem utiliza banii în mod eficient și asumat. Dacă totuși întâmpini dificultăți în achitarea ratei, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 031 438 2083 sau prin e-mail la contact@maimaicredit.ro și împreună vom căuta o soluție.
Persoanele care au credite active și își doresc să obțină un nou împrumut, trebuie să aplice din contul de client. Accesează pagina de autentificare pentru a intra în cont. La secțiunea Creditele mele, sub codul de bare se va afișa butonul ”Aplică” în cazul în care poți aplica pentru un nou credit. Dacă nu îți apare butonul, verifică din nou peste câteva zile, iar dacă situația persistă ne poți contacta telefonic la numărul 031 438 2083. Când butonul este activ, îl poți accesa urmând să alegi creditul dorit (tip credit, sumă, perioadă de rambursare, etc.)
În funcție de veniturile înregistrate și declarate la ANAF și valoarea creditului sau a ratei pe care o ai deja, există posibilitatea să poți accesa cu succes încă un credit. Poți urma procesul de aplicare pentru un credit pe platforma www.maimaicredit.ro iar algoritmul îți va calcula suma și perioada de rambursare maximă pe care ți-o putem oferi.
În momentul în care aplici pentru un credit, se fac automat anumite verificări, inclusiv la Biroul de Credit, pentru a înțelege istoricul tău de creditare. Dacă ești în Biroul de Credit, nu înseamnă neapărat că nu vei mai putea primi credit, așadar îți recomandăm să parcurgi procesul de aplicare și vei putea vedea dacă te încadrezi pentru obținerea creditului.
Pentru a obține un credit la MaiMaiCredit, trebuie să fii angajat, să ai pensie sau alte venituri stabile obținute în România și declarate la ANAF, de minim 1000 lei/ lună. Am luat această măsură pentru a ne asigura că împrumutul acordat te poate ajuta și ai posibilitatea de a rambursa banii conform graficului agreat, fără a fi un factor suplimentar de stres pentru tine.
Este o perioadă frumoasă din viața ta iar noi ne dorim să scapi de grija banilor și să fii MAI relaxat. Poți obține un credit la MAI MAI Credit chiar și dacă ești pensionar. Condiția cea mai importantă este ca pensia să fie obținută în România, înregistrată la ANAF și să depășească 1000 lei/ lună.
Poți obține un credit de la MaiMaiCredit IFN dacă veniturile provenite din aceste surse (indemnizație de creștere a copilului și/sau handicap) sunt înregistrate la ANAF și au o valoare de minim 1000 lei pe lună.
Pentru a aplica la MAI MAI Credit, ai nevoie de un singur document, Cartea de Identitate. Fără garanții, adeverințe de venit sau alte documente. Practic, când aplici pentru un credit online trebuie să realizezi o fotografie la cartea de identitate și să îți validezi identitatea parcurgând procesul video. În urma verificărilor automatizate și analizei realizate de către colegii noștri, vei primi răspuns dacă te poți califica pentru creditul solicitat.
Procesul de aplicare și obținere a MaiMai Creditului este 100% online. Practic ai nevoie doar de un dispozitiv (telefon, tabletă, laptop, calculator) conectat la internet, de o adresa de e-mail și un telefon mobil, iar toți pașii se vor parcurge online. În minim 15 minute, poți aplica și obține banii solicitați direct pe cardul tău, în orice zi a săptămânii, la orice oră, din confortul propriei tale case. MAI rapid, MAI online!
La MaiMaiCredit IFN există mai multe modalități prin care poți efectua plata, printre care:
Plată cu cardul din Contul de Client. Poți efectua oricând plata din Contul de Client, utilizând un card Visa sau MasterCard, asigurându-ți că plata este securizată 3D.
Plată automată. Poți activa plata automată recurentă direct de pe cardul tău. Astfel, ratele se achită la timp și nu trebuie să îți faci griji cu privire la depășirea scadenței. Trebuie doar să te asiguri că ai suficientă disponibilitate pe card, iar plata se efectuează automat.
Plată prin call-center. Dacă ai nevoie de ajutor sau îți dorești să ai plata înregistrată imeditat, poți să ne contactezi telefonic la numărul +4 031 438 2083. Colegii din call center te vor asista să efectuezi plata și îți vor putea confirma înregistrarea acesteia.
Plată prin SelfPay. Poți achita simplu și rapid în numerar la stațiile de plată SelfPay (📌 vezi locațiile aici) prin scanarea codului de bare de pe contract/grafic sau din Contul de Client.
Plată prin PayPoint. Poți achita rapid din aplicația 24Pay, pe care o găsești în Google Play aici sau pe App Store aici. Sau poți rambursa creditul la stațiile de plată PayPoint (📌 vezi locații paypoint.ro/locatii) apropiate de locația ta, în numerar sau cu cardul.
Transfer bancar. Poți returna banii prin transfer bancar în contul IBAN RO89BTRLRONCRT0624637703 deschis la Banca Transilvania. Este important ca la detaliile plății să menționezi codul de client (CIC). Acesta se regăsește în Contul de Client de pe platforma MAI MAI Credit │ Log in sau în contract, deasupra codului de bare al scadențarului.
Dacă îți dorești să plătești prin transfer bancar, poți aloca plata către beneficiar: MAIMAICREDIT IFN SA în contul RO89BTRLRONCRT0624637703, deschis la Banca Transilvania.
Menționează la detaliile plății codul de client (CIC), pentru a asigura identificarea corectă a tranzacției!
Bineînțeles, poți beneficia de facilitatea de plată automată a ratelor oricând îți dorești, pentru a-ți gestiona mai ușor rambursarea creditului direct din Contul de Client prin adăugarea unui card.
Selectează secțiunea Date financiare, apasă butonul Adaugă card nou și urmează intrucțiunile pentru a introduce detaliile cardului tău.
Pentru a achita prin PayPoint ai două opțiuni:
1. Prin aplicația 24Pay. Descarcă aplicația din Google Play aici sau din App Store aici și folosește-o pentru plăți rapide și eficiente.
2. La punctele de plată PayPoint. Poți achita cash sau cu cardul la orice punct de plată apropiat de locația ta (vezi punctele de plată paypoint.ro/locatii)
Indiferent de metoda dorită, ai nevoie de:
• Codul de bare, care poate fi găsit în Contul de Client, în contract și în scadențarul asociat creditului.
• Suma pe care dorești să o achiți.
Dacă îți dorești să achiți la una dintre stațiile de plată SelfPay, ai două variante:
1. Căutare directă. Introdu Mai Mai Credit în bara de căutare a stației de plată.
2. Navigare prin meniu. Poți să ne găsești în pagina RATE CREDIT.
Indiferent, de metoda folosită, pentru identificare ai nevoie de codul de bare de pe contract/grafic sau din Contul de Client.
În astfel de situații, te rugăm să iei legătura cu noi pentru a ne asigura că plata ta este înregistrată corespunzător. Poți să ne contactezi telefonic la numărul 031 438 2083 sau să trimiți dovada plății prin e-mail la adresa contact@maimaicredit.ro.
Poți verifica rapid dacă plata a fost înregistrată cu succes în Contul de Client accesând MAI MAI Credit │ Log in la secțiunea Creditele mele, apăsând butonul Istoric Plăți. Pentru plățile efectuate din Contul de Client, informația poate fi viziualizată instant.
Pentru plățile efectuate prin transfer bancar, PayPoint sau SelfPay, informația poate fi disponibilă în ziua următoare.
Te vom însoți pe tot parcursul etapei de aplicare cu mesaje simple, email-uri sau SMS-uri care te vor îndruma ce să faci în continuare și te vor ajuta să înțelegi foarte clar etapa în care se află solicitarea ta. Din momentul în care contul tău va fi creat vei putea să gasești și acolo aceste detalii.
Poprirea înseamnă că există o acțiune de executare silită din partea unui creditor sau autoritate a statului care impune reținerea a 1/3 din veniturile, conturile sau drepturile de încasat ale persoanei respective, până la stingerea debitului. Această situație prezintă un risc ridicat de neplată la timp a ratelor noului credit, în concluzie, nici noi și nici un alt creditor financiar nu va putea să te crediteze în această situație.
Citește mai multe despre acest subiect în articolul -> Am poprire pe cont sau pe salariu. Pot aplica online pentru un credit?
În general unul dintre motivele pentru care cererile de credit sunt respinse ar putea fi: venituri insuficiente declarate la ANAF, grad mare de îndatorare, alte rate de credit neachitate în momentul aplicării.
Poți aplica după 30 de zile dacă s-a schimbat ceva în situația ta financiară, direct din contul tău de client, accesând butonul ”Aplică”.
Dacă butonul nu este vizibil sau activ în contul tău, înseamnă că la acel moment nu poți aplica pentru un credit nou și îți recomandăm să verifici periodic activarea acestuia.
Citește mai multe despre acest subiect în articolul -> Am aplicat acum o lună pentru un credit online și am fost respins. Când și cum reaplic?
Semnarea contractului de credit și a celorlalte documente (ex: acorduri, termeni, etc) de către solicitant se face prin introducerea unui cod de SMS unic, recepționat de acesta pe numărul de telefon înscris în procesul de aplicare.
Procesul de semnare este securizat, iar introducerea codului recepționat reprezintă acceptarea și semnarea documentelor comunicate.
Uneori, datorită unor disfuncționalități ale rețelelor de telefonie mobilă, SMS-ul transmis către client nu este recepționat. Acest lucru se întâmplă cel mai adesea dacă: ai numărul portat din altă rețea, folosești telefon dual-sim sau ai numărul de telefon restricționat de operator pentru primirea sms-urilor de la numerele scurte.
Dacă nu ai ajuns în faza de semnare a documentației și nu primești unul dintre sms-uri:
a) verifică la operatorul de telefonie mobile, să nu ai restricționat numărul pentru primirea de SMS-uri de pe numerele scurte;
b) în cazul în care ai telefon dual-sim, schimbă locul cartelelor între ele;
c) dacă ai urmat pașii de mai sus, întră în contul de client, apasă butonul "continuă aplicarea" și apoi pe "regenerare cod SMS"
Dacă nici în acest caz nu primești codul prin SMS, ne poți contacta telefonic 031 438 2083 și împreună vom găsi o soluție.
Pentru evitarea fraudelor, MaiMai Credit IFN recomandă următoarele măsuri:
a) să nu îți dai datele personale (copii dupa buletin, parole, poze, copii dupa carduri, PIN-ul cardului, codul CVV, etc) celor care îți promit angajări, cadouri sau credite;
b) nu accesa link-uri suspecte, în special cele venite nesolicitat; MaiMai Credit IFN folosește numai site-ul certificat și dedicat www.maimaicredit.ro;
c) în situația în care primești pe e-mail, telefon sau prin SMS un mesaj pe care tu îl consideri suspect – de exemplu, autorizarea unei tranzacții care menționează direct sau indirect accesarea unui credit de la MaiMaiCredit IFN SA pe care nu ai inițiat-o, te rugăm să ne contactezi la contact@maimaicredit.ro sau la tel. 031 438 2083.
Poți efectua o tragere nouă din Linia de Credit activă din Contul de Client, la secțiunea Cerere de tragere. Ai afișat în timp real soldul disponibil și poți selecta suma dorită, care trebuie să fie de minim 100 lei și multiplu de 50 lei (ex: 250 lei).
Dacă ai mai multe linii de credit active, va trebui să selectezi (din aceeași pagină) creditul din care dorești să efectuezi o nouă tragere.
Dacă ai mai multe linii de credit active, va trebui să selectezi (din aceeași pagină) creditul din care dorești să efectuezi o nouă tragere.